A Skoda és a Tour

2017. 07. 31.

Skoda trófea.OK

Képünkön az ausztrál Michael Matthews emeli magasba a Skoda Design tervezőinek munkáját dicsérő trófeát, miután a Skoda idén 14. alkalommal támogatja a Tour de France versenyét hivatalos partnerként és szponzorálja a Zöld Trikó tulajdonosát, vagyis a legjobb sprintert. A Matthewstól balra áll a sárga trikós összetett győztes, majd a legsikeresebb fiatal versenyző fehér trikóban, illetve a pöttyös trikót kiérdemlő hegyi összetett győztes versenyző.

Bár a 60 centiméter magas, 4 kilós cseh kristályüveg trófeák méretei állandóak, a Skoda formatervezői évről évre egyre újabb kreatív megoldásokkal állnak elő. Ezúttal az áprilisban, az Auto Shanghai kiállításon bemutatkozott Skoda Vision E elektromos tanulmányautóból merítettek inspirációt.

Skoda Vision E.OK

A Tour de France támogatójaként a Skoda 250 autót biztosított a szervezői és kísérői feladatok ellátására. A flottában helyet kapott az új Kodiaq SUV modell, az alapos frissítésen átesett Octavia és a Superb is. A Superb volt a mezőnyt felvezető „Vörös Autó” (Red Car). A feltűnő latinvörös színben pompázó Superb –a második üléssorból gombnyomással nyitható – hatalmas panorámateteje arra szolgált, hogy Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatója felállva jól átlássa a mezőnyt egy-egy szakasz indítása előtt. 

A Das WeltAuto használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.